Mar 19, 2009

Twilight (2008) - sau cum sa ti-o tragi cu un vampir cocalar si sa fii trendy pentru ca faci asta

Un film foarte hyped, sau, cum bine zicea un amic, "un film cu vampiri cocalari". Caci ce poate excita mai mult pustoaicele de 15 ani (sau pe cele de 20 cu minte de 15) cu cont pe hi5 (chiar, Edward avea cont pe hi5?) decat un vampir care luceste a cristale Swarowski la lumina, cu freza emo-cocalar, cu super-puteri si care are o camera cu un super sistem audio unde-si aduce prietena?
Ce am remarcat cu stupefactie la Twilight e numarul de oh-uri si ah-uri pe care le pot scoate cei doi atunci cand sunt unul langa altul; e fenomenal cum dialogul unui film poate fi compus 9/10 din aceste doua interjectii, te-ntrebi de ce n-am ramas la filmul mut - ah, pentru ca nu puteam auzi cum geme micuta Bella Swan ca o vita in calduri.
Una peste alta, respect regizoarea care-a marcat istoria filmului cu asa ceva: e un film remarcabil si excitant de prost, servit ca o pastila magica pustoaicelor all around the globe. Catherine Hardwicke is a genius, an evil one: her movie sucks more than any vampire.

1.1/ 10 (pentru ca cifra 1 e insuficienta, merita doi de 1)

12 comments:

Unknown said...

si eu care credeam ca am reusit sa trecem peste a evalua un film pe o scara de 100 de puncte. Dar aparent sunt suficient de analitici in ce scriem incat putem diferentia intre un film de 7.3 si 7.4.

Subtil, dar exista o diferenta.

Rin Tin Tin said...

ti-a placut sau nu, ogto?:)

Mascus said...

mie mi-a placut. cateodata iti prinde bine un film usurel la relaxare

Anonymous said...

Actor frumusel (pentru suspinat)+ actiune previzibila ( pentru a nu chinui targetul filmului)= SUCCES. Vampirul asta e noul Fat-Frumos. O sa ajunga mare, luati aminte!

Anonymous said...

deci... tu esti ingaduitor...asta n-a fost film cu vampiri..ci film cu homosexuali...apropo...poti sa-mi zici de ce drequ se uda pustoaicele dupa eduard...rahat, nu e vina lui, dar omu are fata de spate!

Unknown said...

ai uitat sa pomenesti ca vampirii sunt vegetarieni si joaca vampire baseball :P

Mascus said...

domnublog ti-e ciuda pe cat de bine arata edward :))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

haha hmm ai dreptate. ai uitat sa zici de partea in care toate acele tipe fac poze cu figura de carton a lui edward din fata de la movieplex plaza or smth

anyways am fost acolo stiu ce simti, filmul provoaca in 5 minute mai multe oh-uri decat in toata cupa devis (stii gen de fiecare data cand un tennis-dude loveste mingea face un oh)

in plus eu cu prietenii mei radem tot tp de CAPRIOARA. la un moment dat, tipa e pe moarte si vede prin fata ochilor toata viata ca un film, you know what they say, si toate bune si frumoase printre secvente apare o caprioara care duce a bambi si scormoneste in pamant cu copita?! gen Wtf
touching

Anonymous said...

Nou, original, după fulminantul succes al filmului Twilight: Twilight Saga: New Moon. Nici n-am apucat bine să ne recuperăm după primul, că se face sequel. Cîcat: http://www.imdb.com/title/tt1259571/

Madalina said...

mda..cel mai superficial comentariu de film pe care l am vazut vreodata..daca ai fi avut macar o doza minima de creier ai fi inteles macar valentele psihologice ale filmului(ale povestii in sine).din pacate,nu e cazul :).nu mi se pare corect sa critici atat de dur o poveste doar pentru ca nu esti o persoana prea sensibila.se simte o doza destul de mare de misoginism

computersaysno said...

planuiesc sa nu pierd timpul cu acest film, dar, oricum: hahaha.